تجارت اس ام اس | ارسال پیامک رایگان
توضیحات سایت در این محل قرار می گیرد
03134450060
09133886881

10عامل موفقیت پیامک در سیستم تبلیغاتی

تعداد بازدید ها:81
نام نویسنده:smsmodir
آخرین بروزرسانی:۱۳۹۴-۰۸-۱۴

SMS MARKETING GOLD پنل ارسال اس ام اس طلایی

SMS MARKETING GOLD پنل ارسال اس ام اس طلایی

ازبهترین روش های تبلیغاتی برای شرکت ها استفاده از پنل اس ام اس میباشد.در این مطلب تصمیم داریم ۱۰ واقعیت بازاریابی پیامکی را برای شما بیان کنیم. این ۱۰ واقعیت دلایلی برای موفقیت بازاریابی پیامکی در چند سال اخیر هستند.

10عامل موفقیت پیامک در سیستم تبلیغاتی

محبوبیت اس ام اس

بر اساس آخرین آمارگیری ها و تحقیقات صورت گرفته، بیش از دو سوم صاحبان موبایل در جهان از سرویس اس ام اس استفاده می کنند. تقریبا می توان گفت ۶/۴ میلیارد نفر در جهان روزانه پیامک ارسال می کنند. با این تعداد جمعیت که از تلفن همراه استفاده می کنند و بیشترشان نیز از سرویس پیامک بهره می برند، می توان مطمئن بود که این سیستم بازاریابی/خدماتی کاملا کارآمد است.

پاسخگویی سریع

تنها چهار دقیقه. چهار دقیقه میانگین زمانی است که یک نفر اس ام اس دریافتی خود را بر روی تلفن همراهش باز می کند و مطالعه می کند. این در حالی است که میانگین زمان مطالعه یک ایمیل ۴۸ ساعت تخمین زده شده است. اگر به دنبال روشی هستید که ارتباطی سریع و آنی را با مشتریان تان در اختیار شما قرار دهد، یک پنل اس ام اس می تواند بهترین ابزار برای شما باشد.

۱۵۰ بار مشاهده تلفن همراه در روز

در طی یک روز عادی، فرد معمولی به طور میانگین ۱۵۰ بار گوشی موبایل خود را چک می کند. این واقعیت به این معنی است که شما می توانید مطمئن باشید مخاطبتان حتما اس ام اس تبلیغاتی شما را در مدت کوتاهی مطالعه می کند.

کوپن های تخفیف پیامکی

تحقیقات انجام شده نشان می دهد، بیشتر افراد ترجیح می دهند پیغام هایی که برایشان ارسال می شود را از طریق پیامک دریافت کنند تا دیگر ابزارهای ارتباطی. علاوه بر این، آمارها نشان می دهند افرادی که کوپن تخفیف پیامکی دریافت می کنند ۳۵ برابر بیشتر از دیگر افراد از کوپن های تخفیف خود بهره می برند. مطمئنا این واقعیت برای تمامی تجارت ها خبر بسیار خوشی است.

معروف سازی نام تجاری

با استفاده از پنل اس ام اس می توانید نام تجاری خود را به خوبی به مردم معرفی کنید. برای این کار تنها کافیست به مشتریان خود پیشنهاد خوبی بدهید تا آنها برای بازدید از فروشگاهتان ترغیب شوند. در آنجا می توانید با آخرین تکنیک های بازاریابی آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

سالهای در حال گذر

بازاریابی پیامکی در سال ۱۹۹۹ و به صورت کاملا اتفاقی راه اندازی شد.. اما این اتفاق منجر به تحولی شگرف در صنعت بازاریابی و تبلیغات سراسر جهان گردید. مطمئنا امروزه روش تبلیغات و بازاریابی یک محصول نسبت به گذشته تغییرات اساسی داشته است.

میانگین تعداد پیامک هر فرد در ماه

اولین پیامک در سال ۱۹۹۲ ارسال شد. از آن زمان تا کنون میانگین تعداد ارسال پیامک روندی رو به رشد داشته است. آمارگیری های انجام گرفته در سال ۲۰۱۱ حاکی از آن بود که هر فرد در طول ماه به طور میانگین ۱۵۰ اس ام اس ارسال می کند. بنابرای و بر اساس این واقعیت مشتریان و تجارت ها می توانند از طریق بازاریابی پیامکی به راحتی با یکدیگر در ارتباط باشند.

با کارمندان خود در ارتباط باشید

در حالیکه پنل اس ام اس به عنوان ابزار ارتباطی موثر برای کسب و کارها و مشتریان شان شناخته شده است، اما همچنین روش بسیار خوبی برای برقراری ارتباط صاحب کاران با کارمندانشان می باشد. پیامک مناسب ترین راه برای اطلاع رسانی تغییرات ایجاد شده در برنامه، یادآوری کردن قرارهای ملاقات و مصاحبه هاست. بازاریابی پیامکی منعطف ترین روش تبلیغاتی است که همه تجارت ها می توانند از آن سود ببرند.

دسترسی به داشتن به همه

بازاریابی پیامکی بسیار موثر است زیرا تعداد موبایل ها از رایانه ها بیشتر است. همچنین می توان گفت که بازاریابی پیامکی تا کنون موفق تر از دیگر روش های تبلیغاتی عمل کرده است. آیا میزان موفقیت بازاریابی پیامکی را می دانید؟ بهتر است با این عدد آشنا شوید : ۹۵%

زنان بیشتر پیامک ارسال می کنند

طبق آمارهای شرکت Nielson، زنان در صدر بیشتری از ارسال کنندگان پیامک را تشکیل می دهند. همچنین زنان مسئولیت خرید ۷۰% از اجناس را در فروشگاه ها دارند. بنابراین بهتر است که بدانید باید پیامک های خود را به چه افرادی ارسال نمایید.

شما از طریق کلید واژه های زیر به این سایت مرتبط شدید

ارسال sms از طریق پنل,بازاریابی از طریق sms,بازاریابی از طریق اس ام اس,بازاریابی از طریق پیام کوتاه,بازاریابی از طریق پیامک,بازاریابی با اس ام اس,بازاریابی با پیام کوتاه,بازاریابی با پیامک,بازاریابی بوسیله اس ام اس,بازاریابی پیامکی,موفقیت بازاریابی از طریق اس ام اس,موفقیت بازاریابی با پیامک,گرایش به بازاریابی مستقیم, بازاریابی اس ام اسی, بازاریابی با اس ام اس, بازاریابی با پیام کوتاه, بازاریابی پیامکی, اصول بازاریابی با اس ام اس, بازاریابی با sms, بازاریابی موفق با پیامک, بازاریابی نتیجه دهنده با پیامک, قوائد بازاریابی با sms, قوائد بازاریابی با اس ام اس, قوائد بازاریابی با پیامک, موفقیت در بازاریابی, بهترین روش بازاریابی,پنل اس ام اس راز موفقیت در بازاریابی,بازاریابی موبایلی,پنل پیامک جهت بازاریابی,پیامک بازاریابی و مزایای آن,پیامک تبلیغات رمز موفقیت,بازاریابی موفق با پنل اس ام اس,بازاریابی موفق با پنل پیامک,بازاریابی نوین,موفقیت در فروش محصولات با بازاریابی,بازاریابی با sms panel,ارسال پیامک از طریق اینترنت,ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت,اس ام اس رایگان از طریق اینترنت,باز کردن اس ام اس تبلیغاتی همراه اول,سایت دادن پیامک رایگان از طریق اینترنت,نحوه باز کردن اس ا م اس همراه اول

مطالب مرتبط
معیار سنجش بازاریابی پیامکی

معیار سنجش بازاریابی پیامکی معیار سنجش بازاریابی پیامکی کار با تحلیل محیط های کلیدی وشناسایی معیار های کلیدی بهترین را ه دانستن این موضوع است که ایا بازاریابی موبایلی درست کارمیکند یا خیر  این به شما کمک می کند تا در آینده کمپین تان را بهتر کرده و بهبود دهید. توصیه می کنم که به نکات زیر توجه کرده و برای آنها تلاش کنید:مالکیت کاربرایجاد یک برنامه کاربردی یا ساخت یک وبسایت موبایلی، تجارت پیچیده شده ای است که برای جذب کاربران ضروری می باشد: کشف کنید که مشتریان چگونه شما را پیدا می کنند، آیا کلمات کلیدی واقعا ترافیک […]

تاثیر بیشتر تبلیغات پیامکی یا ایمیل

تاثیر بیشتر تبلیغات پیامکی یا ایمیل هنگام مقایسه تبلیغات پیامکی وتبلیغات ایمیلی و به خصوص رستگاری و نتیجه این دو روش تبلیغات و بازاریابی ، خبر خوب اینکه، به تازگی بررسی های انجام شده کمی راهگشای این سوال بوده است. گزارش های بدست آمده نشان می دهد که نرخ رستگاری و مثمر ثمر بودن تبلیغات پیامکی، سه تا چهار بار بیشتر از نوع تبلیغات ایمیلی است. تاثیر بیشتر تبلیغات پیامکی یا ایمیل اما چرا نرخ رستگاری تبلیغات پیامکی در مقایسه با ایمیل خیلی بیشتر است؟ اجازه دهید تا پاسخ دهیم….. اول اینکه، آیا مشتریانتان تبلیغات شما را باز می کنند. […]

مزایا و معایب بازاریابی پیامکی (مؤثرترین تبلیغات) بازاریابی پیامکی از طریق ارسال پیام به تلفن همراه یکی از بهترین راههای برقراری ارتباط آسان با مصرف کننده میباشد. امروزه استفاده از بازاریابی پیامکی سبب راه اندازی محصولات، فروش و تبلیغات، و دیگر اطلاعت ضروری در کسب و کارهای مختلف شده است. بازاریابی پیامکی مزایای بسیاری برای کسانی که می خواهند به هدف خود برسند دارد. مزایا و معایب بازاریابی پیامکی (مؤثرترین تبلیغات) ۱- ارسال پیامک به مشتریان مختلف بازاریابی پیامکی یک ابزار بازاریابی مؤثر است که برای کارفرمایان یک فرصت جهت رسیدن به یک پایگاه مشتری گسترده‌تر تنها با یک پیام […]

SMS MARKETING GOLD پنل ارسال اس ام اس طلایی

یکی از بهترین وارزان قیمت ترین روش های بازاریابی قطعا بازاریابی بوسیله اس ام اس می باشد که برای جلب توجه مشتریان و ارسال سریع خبرهای مربوط به کسب وکار شما و همچنین تبلیغات کالاهایتان مناسب می باشد.بازاریابی با اس ام اس دارای یکی از شگفت انگیز ترین نرخهای دریافت “پیام ” در حدود ۹۸ درصدبر اساس یک گزارش موثق میباشد. ولی اگر این سوال در ذهن شما پیش آمده که چرا نتیجه این نوع بازاریابی چندان رضایتبخش نیست ؟ دلیلش این است استفاده کنندگان نمی دانند چگونه و بهترین نحو از آن استفاده کنند تا بهترین نتیجه را دریافت […]

دیدگاه ها

*    

*