تجارت اس ام اس | ارسال پیامک رایگان
توضیحات سایت در این محل قرار می گیرد
03134450060
09133886881

کلید های موفقیت در تبلیغات

دسته:آموزش
تعداد بازدید ها:9
نام نویسنده:smsmodir
آخرین بروزرسانی:۱۳۹۴-۰۹-۰۴

کلید های موفقیت در تبلیغات

کلید های موفقیت در تبلیغات

کلید های موفقیت در تبلیغات

کلید های موفقیت در تبلیغات استفاده ازپنل اس ام اس میباشدکاربرد تبلیغات از آن جهت است که بتواند اطلاعات بازرگانی را به مشتریان موجود یا بالقوه منتقل کند.

کلید های موفقیت در تبلیغات

یک تبلیغ معمولاً اطلاعاتی در مورد شرکت تبلیغاتی، ویژگی های کالا، شعبی که کالا را توزیع می کنند و غیره مهیا می کند تبلیغات امری حیاتی و اجتناب ناپذیر برای فروشنده و خریدار است در عصر مدرن که با انفجار تولید کالا و تولید کنندگان مواجه هستیم بی شک صاحبان کالا نمی توانند گمان فروش آنها را داشته باشند. انجمن بازاریابی آمریکا تبلیغات را چنین تعریف کرده است: هر گونه ارائه معرفی غیر شخصی و ترویج ایده ها، کالاها یا خدمات در مقابل پرداخت پول که یک فرد یا موسسه مشخصی آن را انجام می دهد. این تعریف دارای 4 بخش است که می توان هر یک را جداگانه توضیح داد: الف- ارائه غیرشخصی پیام: در تبلیغ هیچ نوع ارتباطی رو در رو (face to face) با مشتریان برقرار نمی شود بلکه تبلیغ شکلی از ارائه محصولات و ترویج ایده هاست که کامل کننده فروش فردی است. تبلیغ وظایف تیم فروش را از طریق آگاه سازی مشتریان بالقوه ساده می کند . ب- هدف تبلیغ ترویج ایده درباره محصولات و خدمات شرکت است. هدف از تبلیغ افزایش فروش محصولات و خدمات شرکت یا واحدسازمانی است. ج- معرفی وارائه در مقابل پرداخت پول است. تبلیغات در روزنامه ها، مجلات، تلویزیون، رادیو یا پرده سینما ظاهر می شود به این خاطر که مبلغ فضا یا زمانی را برای اطلاعات به مشتریان هدف خریده است. د-تبلیغات توسط فرد یا سازمانی مشخصی ارائه می شود. عامه مردم از منبع تبلیغ مطلع می شوند. برای تولید یک طرح تبلیغاتی 5 تصمیم مهم باید گرفته شود: )1-رسالت(هدف گذاری) 2-پول(تعیین بودجه) 3-اس ام اس 4-رسانه 5-ارزیابی( ارزیابی تاثیرگذاری تبلیغات رسالت (هدف گذاری) رسالت )هدف گذاری) نوعی ارتباط خاص، برای مخاطب هدف خاص و در طول مدت زمان معینی است. رسالت تبلیغ از لحاظ هدف اولیه اش می تواند به سه دسته تقسیم شود: اطلاع دهد ، متقاعد کند یا یادآوری کند. اهداف تبلیغات: الف)تبلیغات اطلاع دهنده: 1. آگاه کردن بازار از کالای جدید 2. پیشنهاد استفاده های جدید یک کالا 3. مطلع کردن بازار از تغییر قیمت ها 4. تشریح عملکرد کالا 5. توصیف خدمات موجود 6. تصحیح برداشت های غلط 7. کاهش نگرانی های مصرف کنندگان 8. ایجاد تصویر شرکت در ذهن مصرف کننده ب)تبلیغات متقاعد کننده: 1. ایجاد تفوق یک مارک خاص 2. ترغیب برای خرید از مارک خودتان 3. تغییر نگرش مشتریان نسبت به خصوصیات کالا 4. متقاعد کردن مشتری برای خرید پ)تبلیغات یادآوری کننده: 1. یادآوری به مصرف کننده نسبت به احساس نیاز او به کالا در آینده نزدیک 2. یاد آوری مکان خرید کالا به مصرف کننده 3. حضور در ذهن مشتری در دوران کاهش فروش 4. حفظ آگاهی مشتری نسبت به کالا در سطح بالا

شما توسط کلید واژه های زیر به این سایت مرتبط شدید.

پنل اس ام اس ,نمایندگی سامانه پیامک، نمایندگی فروش پنل,پنل اس ام اس رايگان , پنل پيامک , پنل رايگان ارسال اس ام اس , پنل اس ام اس , پنل اس ام اس ارزان , پنل پيامک رايگان , نمايندگي پنل اس ام اس, پنل ارسال پيامک تبليغاتي , پنل ارسال پيامک ارزان و رايگان , پنل ارسال پيامک رايگان , پنل اس ام اس مجانی

مطالب مرتبط

پنل اس ام اس رایگان پیامک رایگان پنل اس ام اس رایگان ویژه مدیران و کاربران و موسسات و شرکت ها این پنل رایگان پیامک و اس ام اس با امکانات عالی به شرح زیر است: پنل اس ام اس رایگان پیامک رایگان ویژه مجموع امکانات این پنل به شرح زیر است: ارسال پیامک دفترچه تلفن دریافتی متون سریع تیکت ها راهنمای سامانه تغییر رمز تنظیمات پیش فرض         مشخصات کاربری         کارت شارژ تلفن همراه ارسالی نظر سنجی و مسابقه پیامک مناسبت کشوری کارت ویزیت         جنسیت و سن         دکل         کد پستی […]

انتخاب یک پنل اس ام اس

انتخاب یک پنل اس ام اس برای انتخاب یک سامانه پنل اس ام اس میتوانید به مواردی از جمله هزینه ها، پشتیبانی، کیفیت و … دقت کنیداينها سئوالاتی كليدي هستند که قبل از خرید باید جوابشان را بدانید: انتخاب یک پنل اس ام اس 1- هزینه ارسال اس ام اس چقدر است؟ هزينۀ ارسال پیامک در زمان انتخاب يك ارائه دهندۀ خدمات پنل اس ام اس عامل مهمي است. ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه از نظر سیستم محاسبه هزینه هر پیامک به دو دسته تقسيم مي شوند: بر اساس اعتبار: کاربر مبلغی بعنوان شارژ پرداخت می کند و با ارسال […]

زمان برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

مثالهایی از کمپین های موفق پیامکی تبلیغات پیامکی در تجارت وکسب وکارهای مختلف بسیار محبوب شده است، اما به نظر می رسد که آنطور که باید سودآوری این کمپین جامعیت نیافته است، در واقع این روش تبلیغات، به لطف رابطه مشتری و کسب وکار، خیلی بیشتر از اینها می تواند سودآور باشد. اما خیلی از کسب و کارها در امریکا از این نوع کمیپن برای افزایش تجارت خود استفاده کرده اند. مثالهایی از کمپین های موفق پیامکی برای مثال Planet Hollywood Resort و Casino در لاس وگاس، نوادا، با بیش از سه ناحیه از اماکن مختلف بازی ها، ۲۵۰۰ سوئیت […]

 تبلیغات پیامکی پس از راه اندازی پنل پیامکی شما  به دنبال نکات پیشرفته  برای ارتقای آن هستید پس بدانید که خیلی خوش شانسید، چرا که این مطلب نه تنها نکات پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه سادگی پیاده سازی و اجرای آن را بر روی کمپین تان نیز به شما نشان میدهد.  تبلیغات پیامکی چیزی که در اجرای این پنل از برندها می بینیم این است، به مشتریان خود پیامک یا اس ام اس کوپن ارسال می کنند، به آنها بیان می کنند که با ارسال یک کلمه کلیدی مانند “RESEND”، به کد کوتاه پیامکی شان، […]

دیدگاه ها

*    

*