تجارت اس ام اس | ارسال پیامک رایگان
توضیحات سایت در این محل قرار می گیرد
03134450060
09133886881

نقاط منحصر به فرد در بازرایابی و مارکتینگ

تعداد بازدید ها:31
نام نویسنده:smsmodir
آخرین بروزرسانی:۱۳۹۵-۰۵-۳۰

نقاط منحصر به فرد در بازرایابی و مارکتینگ

برای فروش حرفه ای و افزایش در آمد از فروش باید نقاط منحصر به فرد فروش و تکنیک های بازراریابی و فروش و نقاط منحصر به فرد فروش و مهم ترین نکات بازاریابی و مارکتینگ ها را بدانید.در مقاله ی آموزشی نکات بازاریابی و مارکتینگ امروز همراه ما باشید،تا شما نیز با بسیاری از نکات که موجب قدرت شما در فروش میشود آشنا شوید.

 

هر محصول و هر خرید و فروشی شامل شرایط منحصر به فردی است که یک فروشنده حرفه ای باید شناخت کافی نسبت به آن‌ها داشته باشد. این نقاط منحصر به فرد فروش در سه دسته تفکیک می‌شوند: ۱- نقاط منحصر به فرد فروش درزمینهٔ کالا و خدمت ۲- نقاط منحصر به فرد شرکت ارائه‌کننده محصول ۳- نقاط منحصر به فرد فروشنده.

در شرایط کنونی در بیشتر صنایع و بازارها، محصولات بسیار نزدیک به هم بوده که این تشابه در محصولات موجب ایجاد محیط رقابتی متفاوتی گردیده است. رقابتی که احتمالاً نتیجه آن چیزی جز کاهش قیمت و کاهش حاشیه سود برای فروشنده نخواهد بود.

حتی اگر فکر می‌کنید در محصول شما نقاط منحصر به فردی پیدا نخواهد شد بهتر است بدانید این امکان وجود دارد که در نحوه سرویس‌دهی، خدمات پس از فروش، روش‌های ایجاد ارزش‌افزوده و حتی نوع برخورد فروشنده نهفته باشد.

یک فروشنده حرفه ای نقاط منحصر به فرد محصول که موردعلاقه مشتری است را با به‌کارگیری تحقیق و پرسش‌های هدفمند متوجه خواهد شد. سوا لاتی در مورد تمایل به خرید در نزدیک‌ترین محل سکونت، شرایط موردنظر مشتری در خدمات پس از فروش، شرایط تضمین و بازگشت وجه، تمایل به معامله با فروشنده حرفه ای و…

یک فروشنده حرفه ای این نکات را یادداشت کرده اما برای فروش عجله‌ای ندارد. برای یک فروش حرفه ای می‌بایست زمانی برای پژوهش، زمانی برای پرسش از مشتری و همچنین زمانی برای فروش لحاظ گردد. اگر قرار است از رقبایتان موفق‌تر عمل کنید بهتر است این کار را به‌درستی انجام دهید.

درصورتی‌که فروش به‌صورت مناقصه انجام می‌شود، بهتر است قبل از برگزاری مناقصه نشست‌هایی با افراد ذی‌نفع داشته و کسب اطلاع نمایید. در پایان این نکته را به خاطر داشته باشید که ” تمام فروشندگان حرفه ای با اعتمادبه‌نفس کامل از اینکه می‌توانند در رقابت پیروز شوند وارد عرصه بازار خواهند شد”.

دنیای امروز دنیای، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است. حال وهوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجربه حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آینده ای نچندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاسیه رانده می شود و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد.

در این شرایط همپای تجارت عرصه ی فروشندگی نیزبه عنوان زیر مجموعه ی تجارت –چه به صورت کلی در نظر گرفته شود یا جزئی- دستخوش تغییر است. هر فروشنده ای باید تصمیم بگیرد که در ارتباط با این تغییر کجا قرار بگیرد.

از گذشته تا حال فروشندگان قلابی در کمین هستند تا با فریب و کلاهبرداری مشتریان را وادار به خرید محصول یا خدمات کنند (فروش حرفه ای –ری ای چیت وود)

و چنین به نظر می رسید که وظیفه ی یک فروشنده این است که آنقدر باهوش و زیرک و سمج باشد که مردم را وادار به آنچه نمی خواهند –یعنی خریدن –کنند. (فروشنده ی یک دقیقه ای – اسپتسر جانسون)

بازار پر رقابت امروزی کمپانی ها را بر آن داشته است که با موضوع فروش بطور جدی برخورد کنند و فقط از فروشندگان حرفه ای و خبره برای فروش کالاهای خود استفاده نمایند.

مشتریان امروزی دیگر فروشندگان پر حرف و افاده ای را که فقط به فکر منافع مادی و زودرس خود هستند را تحمل نمی کنند. فروشنده ی امروزی باید در تماس نزدیک با مشتری بوده و نقش راهنما و مشاور او را داشته باشد.

مطالب مرتبط
پنل های پیامکی تبلیغاتی

  مزایای تبلیغات از طریق پنل های پیامکی تبلیغاتی روش های گوناگونی از طریق ایمیل مارکتینگ،ساخت بنر برای تبلیغات،پنل های تبلیغاتی تلگرام،هدایای تبلیغاتی بروشور و کارت ویزیت و … برای  تبلیغات وجود دارند،اما کدامیک  از این روش ها برای تبلیغات تاثیر گذارتر هستند و باعث افزایش فروش و درآمد شما بر اساس تبلیغاتتان میشوند،کدامیک از روش های تبلیغات ماندگاری بیشتری دارند و تبلیغ حاصله شما با مدت زمان بیشتر آسان تر بدون نیاز به محل نصب و … در اختیار مشتریانتان قرار میگیرند؟ با یک مثال روش های تبلیغات وبرتری برخی از آن ها را برای شما بیان میکنیم،به عنوان […]

آموزش بازاریابی الکترونیکی

 آموزش بازاریابی الکترونیکی,اینترنتی در اصفهان بازاریابی الکترونیکی از مهم ترین راههای جذب مشتریان به کسب و کار شما و موفقیت در کسب و کار و فروش میباشد،دوره های آموزش بازاریابی اکترونیکی توسط تیم طراحی سایت وب یار( مدیر مسئول و طراح سایت تجارت اس ام اس) در اصفهان برای مشاغل گوناگون و علاقمندان به بازاریابی و فروش انجام برگزار میگردد. شاید در دنیای تجارت امروزی همه افراد به دنبال راهی برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی(بازاریابی اینترنتی) خود در کنار کسب و کار سنتی خود داشته باشند,اما اصل بازاریابی اینرنتی خلاصه به داشتن یک وب سایت نمیشه, واقعیت آنست […]

بازاریابی اینترنتی

ایمیل مارکتینگ و تجارت الکترونیک ایمیل مارکتینگ و مزایای آن یکی از اشکال بازاریابی الکترونیکی بازاریابی با ایمیل یا ایمیل مارکتینگ است .  ارسال یک ایمیل به چندین میلیون نفر در سرتاسر کشور جهت معرفی محصولات و یا خدمات شرکت و یا معرفی وب سایت خود و تشویق مشتری جهت بازدید از آن مانند ارسال یک نامه فروش ، یک روزنامه ، یک پیام پشتیبانی یا حتی یک سؤال قسمتی از بازاریابی با ایمیل می باشد ، ارتباط با مشتری از طریق ایمیل یکی از روشهای معرفی محصول و یا خدمات به مردم است .  شما برای بازاریابی های مثمر […]

بازاریابی و تجارت الکترونیک

مشاوره در تجارت آنلاین اینترنت تجارت الکترونیک (به انگلیسی: Electronic commerce) مشاوره تجاری (مشاوره در تجارت آنلاین ) شامل آنالیز ، بررسی ، خروجی از تحلیل و ایجاد راهکار های مرحله در اجرای کار است. در تجارت الکترونیک یا همان تبادل کالا و مبادلات و معاملات از طریق شبکه نت موضوعات زیر مورد بحث قرار می گیرند: – آنالیز کسب و کار و ارزیابی پتانسیل آن در عرصه اینترنت – مشخص نمودن نیازمندی های فنی و عملکردی برای ایجاد وب سایتی پویا. – آموزش تکنیک های مورد نیاز جهت بهبود رتبه در موتورهای جستجو همانند گوگل – برنامه ریزی در […]

دیدگاه ها

*    

*