تجارت اس ام اس | ارسال پیامک رایگان
توضیحات سایت در این محل قرار می گیرد
03134450060
09133886881

معیار سنجش بازاریابی پیامکی

تعداد بازدید ها:2
نام نویسنده:smsmodir
آخرین بروزرسانی:۱۳۹۴-۰۹-۰۳

معیار سنجش بازاریابی پیامکی

معیار سنجش بازاریابی پیامکی

معیار سنجش بازاریابی پیامکی

معیار سنجش بازاریابی پیامکی

کار با تحلیل محیط های کلیدی وشناسایی معیار های کلیدی بهترین را ه دانستن این موضوع است که ایا بازاریابی موبایلی درست کارمیکند یا خیر
 این به شما کمک می کند تا در آینده کمپین تان را بهتر کرده و بهبود دهید. توصیه می کنم که به نکات زیر توجه کرده و برای آنها تلاش کنید:مالکیت کاربرایجاد یک برنامه کاربردی یا ساخت یک وبسایت موبایلی، تجارت پیچیده شده ای است که برای جذب کاربران ضروری می باشد: کشف کنید که مشتریان چگونه شما را پیدا می کنند، آیا کلمات کلیدی واقعا ترافیک را به سایت شما می کشاند، چه پلتفرم و دستگاه هایی عمده ترافیک را ارسال می کنند، برای بهبود راهکار طراحی خود، با اندازه صفحه میانگین کار کنید.

مشارکت
شما دارای کاربرانی هستید، درباره سطوح مشارکت با آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید:
برنامه های نرخ فعالیت: برخی کاربران تنها برای داشتن برنامه شما ثبت نام می کنند، اما بعدا هیچ مشارکتی با شما نخواهند داشت. به آنهایی توجه کنید که همیشه ماننده و فعال می باشند. اگر حالت فعالیت برنامه تان پایین است، آیا ایمیل ها اطلاع رسانی ضروری است؟
زمان سپری در سایت و صفحات به خصوص: آیا مشتریان توسط صفحات کلیدی با شما مشارکت می کنند که برای فروش می باشد؟
پاسخ ایمیل: چه تعداد کاربر برای روزنامه ثبت نام میکنند، نرخ آزاد و کلیک های پیوندی چه هستند؟ مشتریانتان از چه دستگاه هایی استفاده می کنند؟ با ارسال ایمیل هایی که ریسپانسیو نیست، اشتباه نکنید.
حمایت: بازدیدها و نظرات کاربران را تحلیل کنید، اگر اطلاعاتی جهت مشارکت با شما دارند، بررسی کنید، تنها به نظرات مثبت توجه نکنید.
نرخ لغو: حذف کردن ها، و نرخ لغو ها را اندازه گیری کنید، این اطلاعات به شما می گویند که از جذابیت وبسایتتان کاسته شده است.

تبدیل

این معیار به شما نشان می دهد که چگونه در استراتژی بازاریابی پیامکی خود موفق شده اید:

بازخرید کوپن: چه تعداد از کاربران کوپن های خود را آزاد کرده اند؟

میانگین درآمد هر کاربر که به شما می گوید، کاربران موبایلی شما به طور میانگین چه مقدار خرج کرده اند، و همینطور اگر بالاتر از هزینه خرید کاربر باشد، به شما نشان می دهد.

شما توسط کلید واژهای زیر به این سایت  مرتبط شدید

بازاریابی پیامکی,سامانه ارسال پیامک,بازاریابی پیامکی در خدمت هتل داری,هتل و ارسال پیامک,هتل داری و ارسال پیامک,هتل و تبلیغات پیامکی, سامانه پیامک, پنل پیامک, سامانه پیام کوتاه, بازاریابی پیامکی,  خرید پنل پیامک,ارزان ترین سامانه ارسال پیامک,ارزان ترین,سرویس پیامک,ارزان ترین سرویس دهنده ارسال پیامک

مطالب مرتبط
رشد تبلیغات پیامکی

رشد تبلیغات پیامکی شرکت گارتنر گفته است:امید واریم درآمد تبلیغات پیامکی جهانی تا سال آینده از ۹٫۶میلیارد دلار در سالهای گذشته به رقم ۱۱٫۴میلیارد دلار برسد. و حتی انتظار می رود که از این رقم نیز فراتر رود؛ یعنی حداکثر تا ۲۴٫۵ میلیارد دلار تا سال ۲۰۱۶٫ این بدان معنی است که، فرصت های بیشتری برای توسعه دهنده گان برنامه های کاربردی، شبکه های تبلیغاتی، تامین کنندگان پلتفرم ها و غیره فراهم می شود. رشد تبلیغات پیامکی درآمد تبلیغات پیامکی براساس منطقه بین سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶: اما انواع متفاوتی از تبلیغات موبایلی با سرعت های متفاوتی در حال رشد […]

تاثیر بیشتر تبلیغات پیامکی یا ایمیل

تاثیر بیشتر تبلیغات پیامکی یا ایمیل هنگام مقایسه تبلیغات پیامکی وتبلیغات ایمیلی و به خصوص رستگاری و نتیجه این دو روش تبلیغات و بازاریابی ، خبر خوب اینکه، به تازگی بررسی های انجام شده کمی راهگشای این سوال بوده است. گزارش های بدست آمده نشان می دهد که نرخ رستگاری و مثمر ثمر بودن تبلیغات پیامکی، سه تا چهار بار بیشتر از نوع تبلیغات ایمیلی است. تاثیر بیشتر تبلیغات پیامکی یا ایمیل اما چرا نرخ رستگاری تبلیغات پیامکی در مقایسه با ایمیل خیلی بیشتر است؟ اجازه دهید تا پاسخ دهیم….. اول اینکه، آیا مشتریانتان تبلیغات شما را باز می کنند. […]

tejaratsmsjpgچگونگی راه اندازی یک کمپین پیام کوتاه

یکی از گسترده ترین سیستم های ارتباطی در جهان اس ام اس میباشدکه در خیلی از برنامه های کاربردی متفاوت میباشد.در اینجا قصد داریم چگونگی راه اندازی یک کمپین اس ام اسی را به شما نشان دهیم. چگونگی راه اندازی یک کمپین پیام کوتاه پیش از راه اندازی این کمپین ها، باید راجع به چند مورد فکر کنید. اول اینکه، باید مطمئن شوید راجع به چگونگی استفاده از سیستم ایده واضحی دارید، و اینکه مخاطبان و مشتریان شما از چه نوعی هستند. برای شما همچنین، دانستن و شناختن منابع در دسترس، از جمله منابع مالی، مقدار زمان کارکنان و تعداد […]

tejaratsmsتکنولوژی های جدید برای پیامک های تبلیغاتی

تکنولوژی های جدید برای پیامک های تبلیغاتی درست در همین لحظه، بازاریابان و شرکت ها در حال یکپارچه سازی و تلفیق طرح های هر روزه خود با موبایل هستند، چرا که این رسانه محبوبیت و کارکرد دارد. اما از سال جدید چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟ بازاریابان باید بر روی موبایل و تبلیغات پیامکی بیشتر سرمایه گذاری کنند و نگاهشان به تکنولوژی های جدیدی باشد که با آنها بتوانند با مصرف کنندگان ارتباطات بیشتری داشته باشند انواع مختلفی از رسانه ها وجود دارند که بازاریابان می توانند برای افزایش برندشان از آنها استفاده کنند، بنابراین چرا به سراغ موبایل […]

دیدگاه ها

*    

*