معیار سنجش بازاریابی پیامکی

معیار سنجش بازاریابی پیامکی

معیار سنجش بازاریابی پیامکی

معیار سنجش بازاریابی پیامکی

کار با تحلیل محیط های کلیدی وشناسایی معیار های کلیدی بهترین را ه دانستن این موضوع است که ایا بازاریابی موبایلی درست کارمیکند یا خیر
 این به شما کمک می کند تا در آینده کمپین تان را بهتر کرده و بهبود دهید. توصیه می کنم که به نکات زیر توجه کرده و برای آنها تلاش کنید:مالکیت کاربرایجاد یک برنامه کاربردی یا ساخت یک وبسایت موبایلی، تجارت پیچیده شده ای است که برای جذب کاربران ضروری می باشد: کشف کنید که مشتریان چگونه شما را پیدا می کنند، آیا کلمات کلیدی واقعا ترافیک را به سایت شما می کشاند، چه پلتفرم و دستگاه هایی عمده ترافیک را ارسال می کنند، برای بهبود راهکار طراحی خود، با اندازه صفحه میانگین کار کنید.

مشارکت
شما دارای کاربرانی هستید، درباره سطوح مشارکت با آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید:
برنامه های نرخ فعالیت: برخی کاربران تنها برای داشتن برنامه شما ثبت نام می کنند، اما بعدا هیچ مشارکتی با شما نخواهند داشت. به آنهایی توجه کنید که همیشه ماننده و فعال می باشند. اگر حالت فعالیت برنامه تان پایین است، آیا ایمیل ها اطلاع رسانی ضروری است؟
زمان سپری در سایت و صفحات به خصوص: آیا مشتریان توسط صفحات کلیدی با شما مشارکت می کنند که برای فروش می باشد؟
پاسخ ایمیل: چه تعداد کاربر برای روزنامه ثبت نام میکنند، نرخ آزاد و کلیک های پیوندی چه هستند؟ مشتریانتان از چه دستگاه هایی استفاده می کنند؟ با ارسال ایمیل هایی که ریسپانسیو نیست، اشتباه نکنید.
حمایت: بازدیدها و نظرات کاربران را تحلیل کنید، اگر اطلاعاتی جهت مشارکت با شما دارند، بررسی کنید، تنها به نظرات مثبت توجه نکنید.
نرخ لغو: حذف کردن ها، و نرخ لغو ها را اندازه گیری کنید، این اطلاعات به شما می گویند که از جذابیت وبسایتتان کاسته شده است.

تبدیل

این معیار به شما نشان می دهد که چگونه در استراتژی بازاریابی پیامکی خود موفق شده اید:

بازخرید کوپن: چه تعداد از کاربران کوپن های خود را آزاد کرده اند؟

میانگین درآمد هر کاربر که به شما می گوید، کاربران موبایلی شما به طور میانگین چه مقدار خرج کرده اند، و همینطور اگر بالاتر از هزینه خرید کاربر باشد، به شما نشان می دهد.

شما توسط کلید واژهای زیر به این سایت  مرتبط شدید

بازاریابی پیامکی,سامانه ارسال پیامک,بازاریابی پیامکی در خدمت هتل داری,هتل و ارسال پیامک,هتل داری و ارسال پیامک,هتل و تبلیغات پیامکی, سامانه پیامک, پنل پیامک, سامانه پیام کوتاه, بازاریابی پیامکی,  خرید پنل پیامک,ارزان ترین سامانه ارسال پیامک,ارزان ترین,سرویس پیامک,ارزان ترین سرویس دهنده ارسال پیامک