تجارت اس ام اس | ارسال پیامک رایگان
توضیحات سایت در این محل قرار می گیرد
03134450060
09133886881

مزایا و معایب بازاریابی پیامکی (مؤثرترین تبلیغات)

تعداد بازدید ها:29
نام نویسنده:smsmodir
آخرین بروزرسانی:۱۳۹۴-۰۹-۱۸

مزایا و معایب بازاریابی پیامکی (مؤثرترین تبلیغات)

touch screen mobile phone

touch screen mobile phone

بازاریابی پیامکی از طریق ارسال پیام به تلفن همراه یکی از بهترین راههای برقراری ارتباط آسان با مصرف کننده میباشد. امروزه استفاده از بازاریابی پیامکی سبب راه اندازی محصولات، فروش و تبلیغات، و دیگر اطلاعت ضروری در کسب و کارهای مختلف شده است. بازاریابی پیامکی مزایای بسیاری برای کسانی که می خواهند به هدف خود برسند دارد.

مزایا و معایب بازاریابی پیامکی (مؤثرترین تبلیغات)

۱- ارسال پیامک به مشتریان مختلف
بازاریابی پیامکی یک ابزار بازاریابی مؤثر است که برای کارفرمایان یک فرصت جهت رسیدن به یک پایگاه مشتری گسترده‌تر تنها با یک پیام واحد ایجاد می‌کند. بازاریابی پیامکی در قیاس با سایر تبلیغات سبب ارتباط با مخاطبان متعددی می‌گردد. بنابراین بازاریابی پیامکی یک روش مناسب جهت اطلاع‌رسانی به مخاطبان و توزیع تبلیغات می‌باشد.

۲- ارتباط بهتر با مصرف کننده
مشتریان و مصرف کنندگان بالقوه دریافت پیام از خانواده، دوستان وهمکاران یک نحوه ارتباط به شمار می‌آورند. اکثر مردم ترجیح می‌دهند برای برقراری ارتباط ضروری بدون برقراری تماس از پیام کوتاه و یا ایمیل استفاده کنند، صاحبان کسب و کار می‌توانند با مخاطبانی که مایل به دریافت پیام‌های متنی هستند یک رابطه پایدار برقرار کنند.

۳- بازاریابی محلی
از طریق بازاریابی پیامکی برای صاحبان کسب و کار فرصتی جهت برقراری ارتباط با مصرف کنندگان در جامعه ایجاد می‌گردد بازاریابی پیامکی یک راه مؤثر برای ارتباط با مشتریان از طریق پیام متنی در خصوص ارائه پیشنهادهای ویژه می‌باشد.

۴- توزیع اطلاعات حساس زمان
آمار نشان می‌دهد، بسیاری از افراد تلفن همراه‌شان را در همه جا با خود حمل می‌کنند، این به این معنی است مدیران کسب و کار می‌توانند در طول هر زمان از روز با مشتریان وفادار خود در ارتباط باشند، همچنین آنان با استفاده از این ویژگی می‌توانند اطلاعات محصولات را برای مشتریان خود به روزرسانی کنند.

۵- کمک رسانی بالقوه گسترده‌تر
متن پیام یک راه مؤثر برای افزایش مخاطبان بیشتر است. آمارنشان می‌دهد که اکثر مشترکین که از پیام‌های متنی استفاده می‌کنند مخالف برقراری تماس‌های تلفنی هستند.

یک مزیت بزرگ بازاریابی پیامکی  بدست آوردن نتایج  فوری و بیواسطه از متن پیام می‌باشد. بازاریابی پیامکی یک ابزار عالی جهت استراتژی بازاریابی کسب و کار محسوب شده است یک مزیت بزرگ بازاریابی پیامکی بدست آوردن نتایج  فوری وبیواسطه از متن پیام می‌باشد.

معایب

یکی از معایب پیامک‌های تبلیغاتی این است که کاربر از فضای تبلیغاتی کمتری می‌تواند استفاده کند و نمی‌تواند جلوه‌های صوتی یا تصویری به پیام‌های خود اضافه کند.

در صورت تمایل ایجاد یک کمپین تبلیغاتی با ما تماس بگیرید شما می‌توانید از تجربه ۱۲ ساله ما استفاده نمایید.

شما از طریق کلید واژه های زیربه این سایت مرتبط شدید

بازدهی تبلیغات از طریق ارسال پیامک,بازدهی تبلیغات اس ام اسی,بازدهی تبلیغات پیام کوتاه,بررسی سامانه پیام کوتاه,تبلیغ به روش ارسال اس ام اس,روش جدید تبلیغات,روش موثر تبلیغات اس ام اسی,عیب های تبلیغات اس ام اسی,مزایا و معایب تبلیغات پیامکی,مزایای تبلیغات اس ام اس,مزایای تبلیغات به روش ارسال اس ام اس,مزایای پنل های پیام کوتاه,معایب استفاده از تبلیغات اس ام اسی,معایب تبلیغات اس ام اسی,معایت پنل پیام کوتاه,موثرترین روش تبلیغات,میزان بازدهی تبلیغات اس ام اسی,میزان بازدهی تبلیغات با اس ام اس,میزان بازدهی تبلیغات با پیامک,میزان موثر بودن تبلیغات پیامکی,مزایای ارسال پیامک انبوه, بدی های ارسال پیامک, معایب ارسال اس ام اس,ارسال پیامک تبلیغاتی,ارسال پیامک هدفمند,ارسال پیامک هدفمند انبوه,بازاریابی پیامکی از مشاهده ی صد در صدی,سامانه ارسال پیامک انبوه,مزایای ارسال پیامک انبوه هدف دار,ارسال پیام کوتاه برای رستوران,ارسال پیام کوتاه برای فست فود,ارسال پیامک انبوه برای رستوران,ارسال پیامک انبوه برای فست فود,ارسال پیامک برای رستوران,ارسال پیامک برای فست فود,ارسال پیامک تبلیغاتی برای رستوران,ارسال پیامک تبلیغاتی برای فست فود,ارسال پیامک گروهی برای رستوران,ارسال پیامک

مطالب مرتبط
معیار سنجش بازاریابی پیامکی

معیار سنجش بازاریابی پیامکی معیار سنجش بازاریابی پیامکی کار با تحلیل محیط های کلیدی وشناسایی معیار های کلیدی بهترین را ه دانستن این موضوع است که ایا بازاریابی موبایلی درست کارمیکند یا خیر  این به شما کمک می کند تا در آینده کمپین تان را بهتر کرده و بهبود دهید. توصیه می کنم که به نکات زیر توجه کرده و برای آنها تلاش کنید:مالکیت کاربرایجاد یک برنامه کاربردی یا ساخت یک وبسایت موبایلی، تجارت پیچیده شده ای است که برای جذب کاربران ضروری می باشد: کشف کنید که مشتریان چگونه شما را پیدا می کنند، آیا کلمات کلیدی واقعا ترافیک […]

تاثیر بیشتر تبلیغات پیامکی یا ایمیل

تاثیر بیشتر تبلیغات پیامکی یا ایمیل هنگام مقایسه تبلیغات پیامکی وتبلیغات ایمیلی و به خصوص رستگاری و نتیجه این دو روش تبلیغات و بازاریابی ، خبر خوب اینکه، به تازگی بررسی های انجام شده کمی راهگشای این سوال بوده است. گزارش های بدست آمده نشان می دهد که نرخ رستگاری و مثمر ثمر بودن تبلیغات پیامکی، سه تا چهار بار بیشتر از نوع تبلیغات ایمیلی است. تاثیر بیشتر تبلیغات پیامکی یا ایمیل اما چرا نرخ رستگاری تبلیغات پیامکی در مقایسه با ایمیل خیلی بیشتر است؟ اجازه دهید تا پاسخ دهیم….. اول اینکه، آیا مشتریانتان تبلیغات شما را باز می کنند. […]

SMS MARKETING GOLD پنل ارسال اس ام اس طلایی

ازبهترین روش های تبلیغاتی برای شرکت ها استفاده از پنل اس ام اس میباشد.در این مطلب تصمیم داریم ۱۰ واقعیت بازاریابی پیامکی را برای شما بیان کنیم. این ۱۰ واقعیت دلایلی برای موفقیت بازاریابی پیامکی در چند سال اخیر هستند. 10عامل موفقیت پیامک در سیستم تبلیغاتی محبوبیت اس ام اس بر اساس آخرین آمارگیری ها و تحقیقات صورت گرفته، بیش از دو سوم صاحبان موبایل در جهان از سرویس اس ام اس استفاده می کنند. تقریبا می توان گفت ۶/۴ میلیارد نفر در جهان روزانه پیامک ارسال می کنند. با این تعداد جمعیت که از تلفن همراه استفاده می کنند […]

SMS MARKETING GOLD پنل ارسال اس ام اس طلایی

یکی از بهترین وارزان قیمت ترین روش های بازاریابی قطعا بازاریابی بوسیله اس ام اس می باشد که برای جلب توجه مشتریان و ارسال سریع خبرهای مربوط به کسب وکار شما و همچنین تبلیغات کالاهایتان مناسب می باشد.بازاریابی با اس ام اس دارای یکی از شگفت انگیز ترین نرخهای دریافت “پیام ” در حدود ۹۸ درصدبر اساس یک گزارش موثق میباشد. ولی اگر این سوال در ذهن شما پیش آمده که چرا نتیجه این نوع بازاریابی چندان رضایتبخش نیست ؟ دلیلش این است استفاده کنندگان نمی دانند چگونه و بهترین نحو از آن استفاده کنند تا بهترین نتیجه را دریافت […]

دیدگاه ها

*    

*