مزایای تبلیغات از طریق پنل های پیامکی تبلیغاتی

روش های گوناگونی از طریق ایمیل مارکتینگ،ساخت بنر برای تبلیغات،پنل های تبلیغاتی تلگرام،هدایای تبلیغاتی بروشور و کارت ویزیت و … برای  تبلیغات وجود دارند،اما کدامیک  از این روش ها برای تبلیغات تاثیر گذارتر هستند و باعث افزایش فروش و درآمد شما بر اساس تبلیغاتتان میشوند،کدامیک از روش های تبلیغات ماندگاری بیشتری دارند و تبلیغ حاصله شما با مدت زمان بیشتر آسان تر بدون نیاز به محل نصب و … در اختیار مشتریانتان قرار میگیرند؟

با یک مثال روش های تبلیغات وبرتری برخی از آن ها را برای شما بیان میکنیم،به عنوان مثال زمانی که شما از بنر برای  انجام تبلیغاتتان استفاده میکنید بدون شک باید به دنبال مکانی مناسب برای تبلیغتان و جنس و کیفییت بنر مورد نظرتان ،محافظت از آن در برابر شرایط آب و هوایی و… باید مد نطرتان باشد،جز آن که تبلیغ شما فقط از طریق بنر شما و آن هم در مکانی که شما تعیین کرده اید  برای کاربرانتان قابل مشاهده میباشد و جز آن جای دیگری برای نمایش تبلیغتان وجود ندارد و همه افراد قادر به مشاهده تبلیغ شما نیستند،فرض کنید کمپانی محلی را که تردد و ترافیک بسیاری دارد، جهت نصب انتخاب نماید. پس ازنصب، اثر گذاری تبلیغات به عواملی بستگی دارد که به آنها متغیرهای پنهان می گویند.  این متغیرها علی رغم تاثیر مستقیم و بسزایی که در نتیجه عمل دارند هیچگاه قابل اندازه گیری نمی باشند.
سلیقه افراد و مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه در طول مدتی که تابلو تبلیغاتی شما در این محل پر تردد نصب است اثر بسزاریی در توجه ابزار دارد.بنابراین بهتر است شما نیز برای افزایش فروش و درآمد تان از روش های بهتری  همچون پنل های تبلیغاتی  استفاده کنید و از مزایای تبلیغاتی پنل های پیامکی تبلیغاتی بهره مند شوید.

 

مزایای تبلیغات از پنل های  پیامکی تبلیغاتی

مزایای تبلیغات از پنل های پیامکی تبلیغاتی

 

اثر طیف های زندگی مختلف به چشم افراد مختلف و مشکلات اجتماعی که باعث عدم توجه افراد به اطرافشان می شود گاهی باعث می شود از ۲ میلیون فردی که از جلوی یک بیلبورد تبلیغاتی رد می شوند ۱۰۰هزار نفر هم با دقت این تابلو را نگاه نکنند و حتی ناخودآگاه آنها نامی هم در ذهنشان نگه ندارند و…
حال آنکه وقتی از طریق SMS برای ۲٫۰۰۰٫۰۰۰نفر پیام می فرستید چون این پیام واردیکی از جنبه های شخصی فرد مخاطب شده است حتما متوجه آن می شود.
همانگونه که در سایر تبلیغات متداول امروز یا استفاده از هدایا و جایزه های تبلیغاتی در اثر گذاری آن تاثیر بیشتری دارد. تبلیغات از طریق SMS نیز اگر همراه با جایزه های تبلیغاتی باشد گیرایی بیشتری به همراه دارد و گاهی اوقات باعث می شود فرد مخاطب یک مبلغ برای کالای شما محسوب شود.
در تبلیغات از طریق SMS دست کمپانی بسیار باز خواهد بود تا حرکتهای نویی را در جهت معرفی خود انجام دهد. این صنعت تبلیغاتی نوین که گستره آن اگر نتوانیم بگوییم تمام افراد جامعه، ۹۰% افراد جامعه می باشد می تواند طبق سلیقه ها و بر اساس سن های مختلف مخاطبین باهزینه هایی کمتر از سایر تبلیغات طراحی شود. شاید در نظر اول هزینه این گونه تبلیغات از نظر کمپانی بالا باشد ولی بایک حساب سر انگشتی می توان دریافت که تبلیغات از طریق SMS هم کیفیت را شامل می شود و هم کمیت را و وقتی شما تبلیغات کمپانی خود را برای حتی ۱۰۰هزار نفر هم می فرستید مطمئنید که ۱۰۰ هزار نفر تبلیغات شما را دیده اند. حال از شما می پرسیم چند نفر مطمئنا بیلبوردهای تبلیغاتی شما را با دقت دیده اند؟

چند نفر وقتی تیزرهای تبلیغاتی شما بین پربیننده ترین برنامه تلویزیونی پخش شده عصبانی نشده اند؟

بستر نرم‌افزاری سیستم‌ پیام كوتاه

این سیستم، یك بستر پیام‌رسانی موبایلی دوطرفه است كه می‌تواند به طور خودكار برای یك یا چند گیرنده، پیام كوتاه یا نامه الكترونیكی ارسال نماید و برای ارائه انواع مختلفی از سرویس‌های پیام‌كوتاه با كمترین هزینه، كمترین زمان و بیشترین كارایی به‌كار رود. این بستر نرم‌افزاری چند كاربردی و عام منظوره است، بطوریكه افزودن كاربردها و سرویس‌های جدید با حداقل هزینه و تغییرات همراه است.

مزایای تبلیغات از طریق SMS

– تبلیغات مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد.
– شما از اینکه تبلیغات به طور حتم به دست مشتری می رسد اطمینان خاطر دارید.
– به دلیل کوتاه بودن پیام ها از خواندن تبلیغ توسط دیگران اطمینان خواهید داشت.
– تبلیغات از این طریق نیاز به طراحی پیچیده ندارد.
– از این طریق تبلیغات را می توان در آن واحد به افراد زیادی در فاصله زمانی کوتاهی فرستاد.
– با استفاده از سیستم مدیریتی که در اختیارتان قرار می گیرد، می توانید از آمار تبلیغاتی منتشره بدقت مطلع گردید.
– نسبت هزینه تبلیغات را با توجه به اینکه واقعا تبلیغ به دست چه افرادی رسیده است می پردازید.