تجارت اس ام اس | ارسال پیامک رایگان
توضیحات سایت در این محل قرار می گیرد
03134450060
09133886881

مثالهایی از کمپین های موفق پیامکی

دسته:آموزش
تعداد بازدید ها:80
نام نویسنده:smsmodir
آخرین بروزرسانی:۱۳۹۴-۰۹-۱۸

مثالهایی از کمپین های موفق پیامکی

مثالهایی از کمپین های موفق پیامکی

مثالهایی از کمپین های موفق پیامکی

تبلیغات پیامکی در تجارت وکسب وکارهای مختلف بسیار محبوب شده است، اما به نظر می رسد که آنطور که باید سودآوری این کمپین جامعیت نیافته است، در واقع این روش تبلیغات، به لطف رابطه مشتری و کسب وکار، خیلی بیشتر از اینها می تواند سودآور باشد. اما خیلی از کسب و کارها در امریکا از این نوع کمیپن برای افزایش تجارت خود استفاده کرده اند.

مثالهایی از کمپین های موفق پیامکی

برای مثال Planet Hollywood Resort و Casino در لاس وگاس، نوادا، با بیش از سه ناحیه از اماکن مختلف بازی ها، ۲۵۰۰ سوئیت هتل و حدود ۱۷۰ فروشگاه است که می توانید از آنجا خرید، و این نیازمند کمپین اس ام اسی بوده است که بتواند جایزه و پاداش هایی را به مشتریان خود پیشنهاد دهد، برای مثال ۱۰دلار بازی رایگان، به ازای یک ساعت بازی. این کمپین همچنین به لطف نرخ ۷۰%ی موفقیتی که داشته است، باعث افزایش ۱۳%ی اعضای باشگاه بازی هتل ها شده است. به این معنی که ۷۰% از مشتریان در casino از این نوع پیامک ها استفاده می کنند، و یا بدلیل این پیامک ها به آنجا می روند.

مثالی دیگر: مبلمان Ashley برای محصولات خود یک کمپین پیامکی را پیاده سازی کرده، و از آن برای فروش بهره برده است. آنها از طریق ایجاد یک فروش مرموز جدید برای مشتریانشان موفقیت زیادی کسب کرده اند، چرا که در ابتکاری مطالب مرموز و جدیدی را تنها از طریق اس ام اس به مشتریان خود یاد می دهند.

بعد از اجرای این پیامک های مرموز برای این شرکت، آنقدر موفقیت شدند که توانستند درآمدی حدود ۳۰۰۰۰ دلار را در تنها یک روز کسب کند، و بعد از این، آنها به این نتیجه رسیدند که، بیش از ۶۰% از موفقیت آنها مدیون این کمپین بوده است.

مثال دیگری هم می خواهید؟ صنایع غذایی Kraft برخی از محصولات همیشگی قهوه خود را ارتقا داد. هدف این کمپین، ایجاد شناساندن و معرفی این محصول به مشتری بود، و نیز در عین حال کاهش هزینه های توزیع محصول. آنها لیستی از مصرف کنندگانی داشتند که برای آنها پیامک ارسال می کردند. نتیجه این کمپین برای آنها بیش از ۴۰۰۰۰۰ درخواست برای این نمونه های جدید، و بیش از ۸۰۰۰۰ درخواست عضویت و ثبت نام برای تبلیغات آتی، بود.

تمام این سه نمونه موفق نشان می دهد که بازاریابی و تبلیغات پیامکی، می تواند خیلی موثر و کارامد باشد.

شما توسط کلید واژه های زیر به این سایت مرتبط شدید.

پنل اس ام اس ,نمایندگی سامانه پیامک، نمایندگی فروش پنل,پنل اس ام اس رايگان , پنل پيامک , پنل رايگان ارسال اس ام اس , پنل اس ام اس , پنل اس ام اس ارزان , پنل پيامک رايگان , نمايندگي پنل اس ام اس, پنل ارسال پيامک تبليغاتي , پنل ارسال پيامک ارزان و رايگان , پنل ارسال پيامک رايگان , پنل اس ام اس مجانی

مطالب مرتبط

پنل اس ام اس رایگان پیامک رایگان پنل اس ام اس رایگان ویژه مدیران و کاربران و موسسات و شرکت ها این پنل رایگان پیامک و اس ام اس با امکانات عالی به شرح زیر است: پنل اس ام اس رایگان پیامک رایگان ویژه مجموع امکانات این پنل به شرح زیر است: ارسال پیامک دفترچه تلفن دریافتی متون سریع تیکت ها راهنمای سامانه تغییر رمز تنظیمات پیش فرض         مشخصات کاربری         کارت شارژ تلفن همراه ارسالی نظر سنجی و مسابقه پیامک مناسبت کشوری کارت ویزیت         جنسیت و سن         دکل         کد پستی […]

انتخاب یک پنل اس ام اس

انتخاب یک پنل اس ام اس برای انتخاب یک سامانه پنل اس ام اس میتوانید به مواردی از جمله هزینه ها، پشتیبانی، کیفیت و … دقت کنیداينها سئوالاتی كليدي هستند که قبل از خرید باید جوابشان را بدانید: انتخاب یک پنل اس ام اس 1- هزینه ارسال اس ام اس چقدر است؟ هزينۀ ارسال پیامک در زمان انتخاب يك ارائه دهندۀ خدمات پنل اس ام اس عامل مهمي است. ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه از نظر سیستم محاسبه هزینه هر پیامک به دو دسته تقسيم مي شوند: بر اساس اعتبار: کاربر مبلغی بعنوان شارژ پرداخت می کند و با ارسال […]

کلید های موفقیت در تبلیغات کلید های موفقیت در تبلیغات استفاده ازپنل اس ام اس میباشدکاربرد تبلیغات از آن جهت است که بتواند اطلاعات بازرگانی را به مشتریان موجود یا بالقوه منتقل کند. کلید های موفقیت در تبلیغات یک تبلیغ معمولاً اطلاعاتی در مورد شرکت تبلیغاتی، ویژگی های کالا، شعبی که کالا را توزیع می کنند و غیره مهیا می کند تبلیغات امری حیاتی و اجتناب ناپذیر برای فروشنده و خریدار است در عصر مدرن که با انفجار تولید کالا و تولید کنندگان مواجه هستیم بی شک صاحبان کالا نمی توانند گمان فروش آنها را داشته باشند. انجمن بازاریابی آمریکا […]

 تبلیغات پیامکی پس از راه اندازی پنل پیامکی شما  به دنبال نکات پیشرفته  برای ارتقای آن هستید پس بدانید که خیلی خوش شانسید، چرا که این مطلب نه تنها نکات پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه سادگی پیاده سازی و اجرای آن را بر روی کمپین تان نیز به شما نشان میدهد.  تبلیغات پیامکی چیزی که در اجرای این پنل از برندها می بینیم این است، به مشتریان خود پیامک یا اس ام اس کوپن ارسال می کنند، به آنها بیان می کنند که با ارسال یک کلمه کلیدی مانند “RESEND”، به کد کوتاه پیامکی شان، […]

دیدگاه ها

*    

*