تبلیغات پیامکی

 تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی

پس از راه اندازی پنل پیامکی شما  به دنبال نکات پیشرفته  برای ارتقای آن هستید پس بدانید که خیلی خوش شانسید، چرا که این مطلب نه تنها نکات پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه سادگی پیاده سازی و اجرای آن را بر روی کمپین تان نیز به شما نشان میدهد.

 تبلیغات پیامکی

چیزی که در اجرای این پنل از برندها می بینیم این است، به مشتریان خود پیامک یا اس ام اس کوپن ارسال می کنند، به آنها بیان می کنند که با ارسال یک کلمه کلیدی مانند “RESEND”، به کد کوتاه پیامکی شان، یک تبلیغ ویژه دریافت خواهند کرد، و مواردی از این قبیل.

درک نکته ای که در اینجا می خواهیم بیان کنیم، در قالب یک مثال ساده تر است. فرض کنید که شما به مشتریان خود کد کوتاه پیامکی ۲۳۹۶۶۳ را ارسال می کنید، و در واقع این ساختار را به آنها بیان می کنید که “کلمه RESEND را به ۲۳۹۶۶۳ ارسال کنید.” نکته در واقع اینجاست، چرا به جای این عبارت طولانی تنها به مشتریان خود نمی گویید که “به RESEND پاسخ دهید”. با گفتن جمله “کلمه RESEND را به ۲۳۹۶۶۳ ارسال کنید.”، مشتریان تقریبا فکر می کنند که باید یک پیامک جدید برای برند ایجاد کنند، در صورتی که در واقع تنها نیازمند پاسخ دادن به پیامکی هستند که دریافت کرده اند؛ و این پیامکی است از جانب کد کوتاه اس ام اسی که شما نیازمند پاسخ دهی به آن هستید. با ایجاد این تغییر کوچک، شما نه تنها می توانید سردرگمی ها را پاک کنید، بلکه همچنین قادر به افزایش تعداد مشتریانی خواهید بود که به شما پاسخ می دهند، خودتان نیز کاراکترهای بیشتری در پیامک متنی خواهید داشت.

البته اگر با کدهای کوتاه پیامکی متفاوت دیگر نیز با مشتریان خود در تعاملید؛ برای مثال زمانی که مشتریان را از یک کد کوتاه به دیگری انتقال می دهید، واضح است که، بیان این جمله به مشتری که، کد کوتاه پیامکی یک پیام کوتاه است ضروری می باشد.

شما باکلید واژه های زیر به این سایت مرتبط شدید.

پنل اس ام اس ,نمایندگی سامانه پیامک، نمایندگی فروش پنل,پنل اس ام اس رايگان , پنل پيامک , پنل رايگان ارسال اس ام اس , پنل اس ام اس , پنل اس ام اس ارزان , پنل پيامک رايگان , نمايندگي پنل اس ام اس, پنل ارسال پيامک تبليغاتي , پنل ارسال پيامک ارزان و رايگان , پنل ارسال پيامک رايگان , پنل اس ام اس مجانی