تجارت اس ام اس | ارسال پیامک رایگان
توضیحات سایت در این محل قرار می گیرد
03134450060
09133886881

تبلیغات پیامکی

تعداد بازدید ها:5
نام نویسنده:smsmodir
آخرین بروزرسانی:۱۳۹۴-۰۹-۰۲

 تبلیغات پیامکی

 تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی

پس از راه اندازی پنل پیامکی شما  به دنبال نکات پیشرفته  برای ارتقای آن هستید پس بدانید که خیلی خوش شانسید، چرا که این مطلب نه تنها نکات پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه سادگی پیاده سازی و اجرای آن را بر روی کمپین تان نیز به شما نشان میدهد.

 تبلیغات پیامکی

چیزی که در اجرای این پنل از برندها می بینیم این است، به مشتریان خود پیامک یا اس ام اس کوپن ارسال می کنند، به آنها بیان می کنند که با ارسال یک کلمه کلیدی مانند “RESEND”، به کد کوتاه پیامکی شان، یک تبلیغ ویژه دریافت خواهند کرد، و مواردی از این قبیل.

درک نکته ای که در اینجا می خواهیم بیان کنیم، در قالب یک مثال ساده تر است. فرض کنید که شما به مشتریان خود کد کوتاه پیامکی ۲۳۹۶۶۳ را ارسال می کنید، و در واقع این ساختار را به آنها بیان می کنید که “کلمه RESEND را به ۲۳۹۶۶۳ ارسال کنید.” نکته در واقع اینجاست، چرا به جای این عبارت طولانی تنها به مشتریان خود نمی گویید که “به RESEND پاسخ دهید”. با گفتن جمله “کلمه RESEND را به ۲۳۹۶۶۳ ارسال کنید.”، مشتریان تقریبا فکر می کنند که باید یک پیامک جدید برای برند ایجاد کنند، در صورتی که در واقع تنها نیازمند پاسخ دادن به پیامکی هستند که دریافت کرده اند؛ و این پیامکی است از جانب کد کوتاه اس ام اسی که شما نیازمند پاسخ دهی به آن هستید. با ایجاد این تغییر کوچک، شما نه تنها می توانید سردرگمی ها را پاک کنید، بلکه همچنین قادر به افزایش تعداد مشتریانی خواهید بود که به شما پاسخ می دهند، خودتان نیز کاراکترهای بیشتری در پیامک متنی خواهید داشت.

البته اگر با کدهای کوتاه پیامکی متفاوت دیگر نیز با مشتریان خود در تعاملید؛ برای مثال زمانی که مشتریان را از یک کد کوتاه به دیگری انتقال می دهید، واضح است که، بیان این جمله به مشتری که، کد کوتاه پیامکی یک پیام کوتاه است ضروری می باشد.

شما باکلید واژه های زیر به این سایت مرتبط شدید.

پنل اس ام اس ,نمایندگی سامانه پیامک، نمایندگی فروش پنل,پنل اس ام اس رايگان , پنل پيامک , پنل رايگان ارسال اس ام اس , پنل اس ام اس , پنل اس ام اس ارزان , پنل پيامک رايگان , نمايندگي پنل اس ام اس, پنل ارسال پيامک تبليغاتي , پنل ارسال پيامک ارزان و رايگان , پنل ارسال پيامک رايگان , پنل اس ام اس مجانی

مطالب مرتبط

پنل اس ام اس رایگان پیامک رایگان پنل اس ام اس رایگان ویژه مدیران و کاربران و موسسات و شرکت ها این پنل رایگان پیامک و اس ام اس با امکانات عالی به شرح زیر است: پنل اس ام اس رایگان پیامک رایگان ویژه مجموع امکانات این پنل به شرح زیر است: ارسال پیامک دفترچه تلفن دریافتی متون سریع تیکت ها راهنمای سامانه تغییر رمز تنظیمات پیش فرض         مشخصات کاربری         کارت شارژ تلفن همراه ارسالی نظر سنجی و مسابقه پیامک مناسبت کشوری کارت ویزیت         جنسیت و سن         دکل         کد پستی […]

انتخاب یک پنل اس ام اس

انتخاب یک پنل اس ام اس برای انتخاب یک سامانه پنل اس ام اس میتوانید به مواردی از جمله هزینه ها، پشتیبانی، کیفیت و … دقت کنیداينها سئوالاتی كليدي هستند که قبل از خرید باید جوابشان را بدانید: انتخاب یک پنل اس ام اس 1- هزینه ارسال اس ام اس چقدر است؟ هزينۀ ارسال پیامک در زمان انتخاب يك ارائه دهندۀ خدمات پنل اس ام اس عامل مهمي است. ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه از نظر سیستم محاسبه هزینه هر پیامک به دو دسته تقسيم مي شوند: بر اساس اعتبار: کاربر مبلغی بعنوان شارژ پرداخت می کند و با ارسال […]

کلید های موفقیت در تبلیغات کلید های موفقیت در تبلیغات استفاده ازپنل اس ام اس میباشدکاربرد تبلیغات از آن جهت است که بتواند اطلاعات بازرگانی را به مشتریان موجود یا بالقوه منتقل کند. کلید های موفقیت در تبلیغات یک تبلیغ معمولاً اطلاعاتی در مورد شرکت تبلیغاتی، ویژگی های کالا، شعبی که کالا را توزیع می کنند و غیره مهیا می کند تبلیغات امری حیاتی و اجتناب ناپذیر برای فروشنده و خریدار است در عصر مدرن که با انفجار تولید کالا و تولید کنندگان مواجه هستیم بی شک صاحبان کالا نمی توانند گمان فروش آنها را داشته باشند. انجمن بازاریابی آمریکا […]

زمان برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی

مثالهایی از کمپین های موفق پیامکی تبلیغات پیامکی در تجارت وکسب وکارهای مختلف بسیار محبوب شده است، اما به نظر می رسد که آنطور که باید سودآوری این کمپین جامعیت نیافته است، در واقع این روش تبلیغات، به لطف رابطه مشتری و کسب وکار، خیلی بیشتر از اینها می تواند سودآور باشد. اما خیلی از کسب و کارها در امریکا از این نوع کمیپن برای افزایش تجارت خود استفاده کرده اند. مثالهایی از کمپین های موفق پیامکی برای مثال Planet Hollywood Resort و Casino در لاس وگاس، نوادا، با بیش از سه ناحیه از اماکن مختلف بازی ها، ۲۵۰۰ سوئیت […]

دیدگاه ها

*    

*