تجارت اس ام اس | ارسال پیامک رایگان
توضیحات سایت در این محل قرار می گیرد
03134450060
09133886881

بازاریابی از طریق اس ام اس

تعداد بازدید ها:4
نام نویسنده:smsmodir
آخرین بروزرسانی:۱۳۹۴-۰۸-۱۳

یکی از بهترین وارزان قیمت ترین روش های بازاریابی قطعا بازاریابی بوسیله اس ام اس می باشد که برای جلب توجه مشتریان و ارسال سریع خبرهای مربوط به کسب وکار شما و همچنین تبلیغات کالاهایتان مناسب می باشد.بازاریابی با اس ام اس دارای یکی از شگفت انگیز ترین نرخهای دریافت “پیام ” در حدود ۹۸ درصدبر اساس یک گزارش موثق میباشد. ولی اگر این سوال در ذهن شما پیش آمده که چرا نتیجه این نوع بازاریابی چندان رضایتبخش نیست ؟ دلیلش این است استفاده کنندگان نمی دانند چگونه و بهترین نحو از آن استفاده کنند تا بهترین نتیجه را دریافت کنند. در اینجا چندین روش برای انجام  موثر بازاریابی با SMS   ذکر میکنم.

SMS MARKETING GOLD پنل ارسال اس ام اس طلایی

SMS MARKETING GOLD پنل ارسال اس ام اس طلایی

بازاریابی از طریق اس ام اس

۱. متن اس ام اس  خود را واقعا ساده بنویسید.

قانون طلایی در بازاریابی با اس ام اس این است که متن اس ام اس باید ساده،مستقیم و منحصر بفرد باشد.

اگر میخواهید یکی از کالاهای خاص خود را تبلیغ کنید دیگر نیازی نیست بنویسید “در ضمن برای محصولات دیگرمان …….”

اگر این کار را انجام دهید ،شما فرصت دست یابی به هدف اصلی تان را از دست خواهید داد .

۲.حتما ” خودتان را معرفی کنید.

بغیر از شبکه های خاص ارسال اس ام اس هیچ کس نمی تواند طوری اس ام اس را ارسال کند تا نامش بجای شماره تلفن ارسال کننده نوشته شود،پس برای جلوگیری از گیج شدن مخاطبانتان ،هرگز از ذکر اسم ،برند و حتی موقعیت مکانی خود خودداری نکنید.

۳.حتما” در متن اس ام اس دلیل مهمی برای تماس با شما و یا حضور در فروشگاه ذکر کنید.

مثلا “

یکعدد روغن مایع رایگان، درصورت خرید ….تومان تا ساعت ۲۲ روز سه شنبه

یک پیتزا مجانی ،اگر شنبه تاریخ …. ……..ریال سفارش بدهید

یک ساندویچ هات داگ رایگان و قیمت های ویژه اگر در سالروز افتتاح پیتزا … قبل از ساعت ۹ شب برسید

۴.نتیجه هربار بازاریابی با اس ام اس را اندازه گیری کنید.

یکی از بهترین مزایای بازاریابی با اس ام اس امکان اندازه گیری موفقیت  آن می باشد.ضمن اینکه بوسیله ویژگی ارتباط دو طرفه اس ام اس میتوانید ارتباط خیلی خوب و اولیه ای با ذهن مشتریان نیز بر قرار کنید .

مثلا با ارسال این اس ام اس:

شما برای جشن افتتاح فروشگاه ستاره در تاریخ ….. در محل فروشگاه دعوتید،با ارسال اس ام اس (من عاشق فروشگاه ستاره هستم )۱۵٪ تخفیف دریافت کنید.

۵. با اس ام اس براحتی میتوانید مشتریانتان را به وب سایت تان بکشانید.

نمی توانید پیامهای طولانی و یا عکس محصولاتتان را در اس ام اس بگذارید ولی با یک قلاب خیلی قدرتمند میتوانید با تحریک حس کنجکاویشان ،به وبسایتتان کشانده و تمام اطلاعات لازم را به آنها منتقل کنید.یکی از پیامهایی که من را وادار کرد تا با اینکه به اینترنت دسترسی نداشتم تلفنی از دوستم بخواهم تا سایت مورد نظر را برایم چک کند این بود:به احترام استیو جابز لوگو شرکت اپل عوض خواهد شد

۶. مخاطبانتان را با اسم خطاب کنید

اگر این امکان برایتان فراهم است از سرویهایی استفاده کنید که بتواند در ابتدای پیام مخاطبتان را با نام مورد خطاب قرار دهد.تفاوت در تاثیر این دو حالت واقعا شگفت آور است .

مقایسه کنید :

“احتراما شما برای … دعوتید”

“آقای کاظمی عزیز،شما برای … دعوتید”

  • اگر از سیستمی استفاده می کنید که امکان این نوع ارسال را دارد همین الان شروع کنید.
  • با اینکار مشتری واقعا احساس میکند آنقدر برای شما مهم است که حتی شما اسمش را هم به خاطر دارید.

7.کوتاه و جالب بنویسید

برای جلب توجه مخاطبتان و میخکوب کردن او فقط چند ثانیه فرصت دارید.آنها فقط با یک نگاه باید متوجه بشوند شما که هستید ؟ داستان شما چیست ؟چه موضوعی میخواهید به آنها بگویید ؟ چه دارید ؟کار بسیار سختی است ولی غیر ممکن نیست.و اگر از عهده اش بر آیید نتیجه اش واقعا شگفت آور خواهد بود.

۸. متن پیام شما چه نفعی برای مخاطب را به او نشان می دهد؟

این یک واقعیت انکار ناپذیر است که مردم همیشه به فکر منافع خودشان هستند.از اینکه فقط به آنها بگویید شما چه هستید دست بردارید.به آنها بگویید چه منافعی را برایشان تامین خواهید کرد.اگر بتوانید این تفاوت کوچک را بخوبی مدیریت کرده و به انجام برسانید تفاوتهای بزرگی را در نتایج مشاهده خواهید کرد.

به طور مثال :

“ما به وسیله آخرین تکنولوژی روز از بهترین  نوع کرفس ،غنی ترین عرقیات و را با بهترین بسته بندی تهیه کرده ایم “

و یا“……استفاده کنید تا در ۸ هفته ۲ کیلو وزن کم کنید”

کدام بهتر است؟

۹. قبل از ارسال پیام برای تمام مخاطبان یک لحظه صبر کنید….

در این که ساده ترین راه برای ارسال اس ام اس این است که یک پیام را برای همه بفرستید شکی نیست. ولی صبر کنید……

  • آیا تابحال تاثیر گذاری متن های اس ام اس های ارسال شده را تست کرده اید؟ اگر هنوز نتیجه مورد نظرتان را دریافت نکردید دست از کار هایی که قبلا انجام داده اید بردارید و منتظر نتیجه های بهتری باشید.
  • شما باید کشف کنید چه چیزی میتواند باعث جذب و بلافاصله حرکت فوری مشتریان به سوی شما میشود؟
  • پس از آماده شدن اولین نسخه از اس ام اس آماده ارسال و بررسی کلیه نکات لازم در آن اس ام اس را فقط برای یک گروه ۵۰-۱۰۰ نفری بفرستیدو حداقل یکساعت منتظر بمانید. آیا سفارشی دریافت میشود؟

آیا کسی برای سوال کردن تماس میگیرد؟

آیا در متن اس ام اس نکته ابهامی وجود دارد؟

شما میتوانید برای گرفتن بهترین نتیجه این کار را چندین بار با گروههای مختلف تست کنید.

  • زمانیکه پس از دادن تغییرات لازم و تست با گروههای بزرگتر نتیجه خوبی دریافت کردید حالا اقدام به ارسال انبوه اس ام اس کنیدالبته نیروهای فروشتان را نیز آماده باش کنید.

10. برای همه نوع مشتری پیام یکسان نفرستید.

یک مشکلی که اغلب در فعالیت های بازاریابی مشاهده میشود فعالیت بازاریابی یکسان با گروههای استاندارد مختلف مشتریان است که خوب این مشکل میتواند در بازاریابی بوسیله اس ام اس نیز پیش بیاید.به طور مثال ارسال اس ام اس یکسان برای قومیت های مختلف و منطقه های جغرافیایی مختلف و گروههای سنی مختلف نمی تواند کاملا مفید باشد.

باافتخار تمایل خود را برای انجام کلیه امور ارسال اس ام اس تبلیغاتی اعلام می داریم

لطفابرروی لینک در اینجاکلیک کنید تا از خدمات ما جهت افزیش مشتریان و درآمدتان لذت ببرید

شما از طریق یکی ازکلمات زیر وارد سایت شدیدتا این مطلب ارزنده را مطالعه کنید

آموزش بازاریابی پیامک تبلیغاتی,ارسال پیامک بازاریابی,بازاریابی sms,بازاریابی از طریق اس ام اس,بازاریابی اس ام اس,بازاریابی اس ام اس تبلیغاتی,بازاریابی با sms,بازاریابی با اس ام اس,بازاریابی با پیامک,بازاریابی پیامکی,مزایای بازاریابی از طریق sms,مزایای بازاریابی از طریق اس ام اس,مزایای بازاریابی از طریق پیامک,نحوه بازاریابی از پنل پیامک,ارسال sms از طریق پنل,بازاریابی از طریق پیام کوتاه,بازاریابی با پیام کوتاه,بازاریابی بوسیله اس ام اس, بازاریابی اس ام اسی, بازاریابی با اس ام اس, بازاریابی با پیام کوتاه, بازاریابی با پیامک, بازاریابی پیامکی, اصول بازاریابی با اس ام اس, بازاریابی با sms, بازاریابی موفق با پیامک, بازاریابی نتیجه دهنده با پیامک, قوائد بازاریابی با sms, قوائد بازاریابی با اس ام اس, قوائد بازاریابی با پیامک, موفقیت در بازاریابی, بهترین روش بازاریابی

مطالب مرتبط
معیار سنجش بازاریابی پیامکی

معیار سنجش بازاریابی پیامکی معیار سنجش بازاریابی پیامکی کار با تحلیل محیط های کلیدی وشناسایی معیار های کلیدی بهترین را ه دانستن این موضوع است که ایا بازاریابی موبایلی درست کارمیکند یا خیر  این به شما کمک می کند تا در آینده کمپین تان را بهتر کرده و بهبود دهید. توصیه می کنم که به نکات زیر توجه کرده و برای آنها تلاش کنید:مالکیت کاربرایجاد یک برنامه کاربردی یا ساخت یک وبسایت موبایلی، تجارت پیچیده شده ای است که برای جذب کاربران ضروری می باشد: کشف کنید که مشتریان چگونه شما را پیدا می کنند، آیا کلمات کلیدی واقعا ترافیک […]

تاثیر بیشتر تبلیغات پیامکی یا ایمیل

تاثیر بیشتر تبلیغات پیامکی یا ایمیل هنگام مقایسه تبلیغات پیامکی وتبلیغات ایمیلی و به خصوص رستگاری و نتیجه این دو روش تبلیغات و بازاریابی ، خبر خوب اینکه، به تازگی بررسی های انجام شده کمی راهگشای این سوال بوده است. گزارش های بدست آمده نشان می دهد که نرخ رستگاری و مثمر ثمر بودن تبلیغات پیامکی، سه تا چهار بار بیشتر از نوع تبلیغات ایمیلی است. تاثیر بیشتر تبلیغات پیامکی یا ایمیل اما چرا نرخ رستگاری تبلیغات پیامکی در مقایسه با ایمیل خیلی بیشتر است؟ اجازه دهید تا پاسخ دهیم….. اول اینکه، آیا مشتریانتان تبلیغات شما را باز می کنند. […]

مزایا و معایب بازاریابی پیامکی (مؤثرترین تبلیغات) بازاریابی پیامکی از طریق ارسال پیام به تلفن همراه یکی از بهترین راههای برقراری ارتباط آسان با مصرف کننده میباشد. امروزه استفاده از بازاریابی پیامکی سبب راه اندازی محصولات، فروش و تبلیغات، و دیگر اطلاعت ضروری در کسب و کارهای مختلف شده است. بازاریابی پیامکی مزایای بسیاری برای کسانی که می خواهند به هدف خود برسند دارد. مزایا و معایب بازاریابی پیامکی (مؤثرترین تبلیغات) ۱- ارسال پیامک به مشتریان مختلف بازاریابی پیامکی یک ابزار بازاریابی مؤثر است که برای کارفرمایان یک فرصت جهت رسیدن به یک پایگاه مشتری گسترده‌تر تنها با یک پیام […]

SMS MARKETING GOLD پنل ارسال اس ام اس طلایی

ازبهترین روش های تبلیغاتی برای شرکت ها استفاده از پنل اس ام اس میباشد.در این مطلب تصمیم داریم ۱۰ واقعیت بازاریابی پیامکی را برای شما بیان کنیم. این ۱۰ واقعیت دلایلی برای موفقیت بازاریابی پیامکی در چند سال اخیر هستند. 10عامل موفقیت پیامک در سیستم تبلیغاتی محبوبیت اس ام اس بر اساس آخرین آمارگیری ها و تحقیقات صورت گرفته، بیش از دو سوم صاحبان موبایل در جهان از سرویس اس ام اس استفاده می کنند. تقریبا می توان گفت ۶/۴ میلیارد نفر در جهان روزانه پیامک ارسال می کنند. با این تعداد جمعیت که از تلفن همراه استفاده می کنند […]

دیدگاه ها

*    

*